Saturday

Godmorgon godmorgon!
 

Shit vad jag har njutit av att ha sovmorgon. Vaknade av mig själv klockan 10 och bara låg kvar och myste på i sängen. Ligger fortfarande kvar men känner att det börjar vara dags för en cigg och lite frukost. Typ kaffe!
 
Det blev en liten spontantripp igår. Åkte till stan för att träffa finaste Caty (som åker på Tisdag :(((( ) för att köpa en assnygg adidasdress av henne! Den var i jordens finaste färg, men jag köpte den även för att sponsra hennes USA-resa. Anywaays, när jag på väg mot tuben beredd på att åka hem, så hörde Samboii av sig. Så det blev en trip till Bromsten för att möta upp honom. Vad vi gjorde får ni ta del av nästa vecka. Men det var på tiden att detta blev gjort. Det har legat på is i flera månader, så nu är det som att en sten har lyfts från mina axlar.
 
GLÖM INTE MIN INTERVJU MED ALI FRÅN MOHAMMED ALI, KLICKA HÄÄÄÄR!!
 
Nu ska jag sluta babbla, och börja göra mig klar. Ska nämligen hänga med en vän om någon timme. Och ikväll blir det Society!! Mer info kommer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback