Projektförändringar

Lyssna upp allihopa!
 
Jag har ju ett projekt igång som jag kallar "Jag <3 svensk hiphop" här på bloggen. Ett projekt som ni kan läsa mer om HÄR. Men nu känner jag att jag behöver forma om hela projektet. Varför? Jo för att jag vill att det ska passa alla. Artister, Producenter och DJs. Jag har ingen exakt plan än men projektet kommer fortfarande gå ut på att lära känna svenska hiphop-profiler bättre! Däremot så kommer jag inte längre hålla mig till att analysera en låt, det här projektet måste nå ut till fler. Så intervjun kan göras utifrån en EP, en platta eller bara en djupgående personlig intervju.
 
Redan imorgon kommer första intervjun som inte riktigt är som jag planerade från början. Och tro mig när jag säger att ni inte kommer bli besvikna!
 
Stay tuned for more info.
 
 
Trackback