Pigg och glad

Hej allihopa!
Har ni haft en bra helg? Det har iallafall jag.
 
Och idag vaknade jag upp pigg och utvilad, inte ens bakis eller något. Jag höll mig hyfsat nykter igår, drack en öl och en cider bara. Men vi hade roligt, som vi alltid har! Träffade lite människor som jag inte sett på länge. Bland annat Henx & Shivano (La Familia).Blev bombad med massa peptalk igår också, så jag var verkligen på topphumör hela vägen hem. Ett gott skratt fick jag mig också, är så jävla glad att jag inte bor kvar i Norrland. Hahaha!
 
Nu ska jag kasta mig i duschen lite snabbt och sedan ska jag åka till morfar som vanligt och äta. Efter det får vi helt enkelt se vart jag hamnar. Kanske har planer idag, dock verkar det inte bli något nu heller. Typiskt. Aja!
 
Ha en bra söndag mina fina läsare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback