På rosa moln

Alltså mitt år har haft en perfekt början, nu när jag tänker efter.
 
Jag har börjat planera lite nytt kul som förhoppningsvis händer i början på Februari, tänker inte säga vad än då det inte är säkert. Jag har insett hur fantastiskt fina människor jag har runt mig, Människor som verkligen finns där och stöttar mig no matter what. Så himla fint. 
Det känns som att jag har fått en stor käftsmäll av kärlek. Äntligen! Både igår och idag har jag blivit bombad med kärlek från grabbarna i La Familia. Plus en del andra saker som får stanna i mitt privatliv där de hör hemma. Man ska liksom inte ropa hej innan man kommit över bron. (Säger man så eller hittade jag på det där själv? Vem vet)
 
Nu ska jag iallafall börja göra mig klar för att möta min bästa Melika, vi ska på 30 års kalas! 
Vi hörs mer imorgon mina fina läsare! Ni kan få en låt att lyssna på tills dess, en låt som jag lyssnat på halva dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback