Måndag igen

Godmorgon mina vänner!
Detta är första måndagen på länge som jag är pigg och glad. Men det kan nog bero på den överdrivet långa sovmorgonen vi fick idag! Börjar först 13.00 så jag har hunnit dricka kaffe och allt sånt i lugn och ro. 
Det kan vara ganska nice emellanåt att inte behöva stressa ihjäl sig. 
Hela gårkvällen kollade jag mest igenom 2 av mina favoritfilmer. Först Shottas och sedan Waist deep. Och jag lovar, jag hade lätt kunnat gifta mig med både Ky-Mani Marley och The Game bara för deras roller i de filmerna. Hehe. Hittade iallafall massor med gamla låtar i filmerna som jag hade glömt. Tänkte dela med mig av en av dem innan jag ska åka iväg!
 
Idag kommer jag även vara bortkopplad från ALLA sociala medier hela dagen. Så de som vill ha tag på mig får snapa, ringa eller smsa. Måste ta en paus för att hitta tillbaka till inspirationen.
 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback