Lyckliga gatankväll

Som ni kanske märkte imorse så är inte jag på topp idag. Hur jag än försökte imorse så gick inte humöret upp. Peppiga låtar och kaxig musik gjorde saken bättre för stunden, men sedan kom alla känslor tillbaka.
Jag tycker att det är väldigt konstigt att jag reagerar så här på en sak, för jag brukar inte reagera alls på sånt här nu för tiden. Men jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och kriga mig igenom det här. Jag har trots allt saker att se framemot. Och mitt liv är så jävla bra, bara inte idag.
 
Nu ska jag röra mig från sängen för första gången sedan jag kom hem från skolan, och ta en cigg. Sen klockan nio börjar ju Lyckliga gatan, den här gången med Kikki Danielsson och Kumba. Det borde iallafall få mig på bättre humör!
 
Hoppas ni andra har en jättefin kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback