Lyckliga gatan: Samboii och Harpo

 
 
Alltså helt på riktigt så är "Lyckliga gatan" det bästa som går på svensk tv just nu. 
Jag kollar aldrig på tv annars men nu är jag fast.
I gårdagens avsnitt så låg fokus på Samboii och Harpo. Harpo har gjort hiten "moviestar" som kom ut på 70-talet nångång, och Samboii hoppas jag att ni som läser min blogg vet vem han är. Haha!
Bådas tolkningar var hur fina som helst, och hela programmet bjöd på både skratt och allvarliga stunder.
Om ni vill se programmet så finns det på TV4play.se, och här nedan delar jag bådas tolkningar!
 
Samsboiis tolkning av Harpos låt blev inlagd i listan på direkten!
 
Vilken var bäst tyckte ni?
 

Kommentarer
Postat av: sofia

har inte hunnit kolla de men ska verkligen göra det! älskar svensk hip hop och med näääk som program ledare så kan de ju inte bli dåligt!

Svar: det tycker jag verkligen att du ska göra!
Erica Ödalen

2015-01-15 @ 18:29:28
URL: http://www.sofiiaeklund.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback