Hård kväll

Alltså jag är heeelt nedslagen. Det var ett tag sedan jag var så här bakfull. Och kan ni tänka er att vi skulle vara nyktra igår? Vi skulle faktiskt det, men direkt jag kom till Debaser så kom Meli med en ölbiljett och ba "Ikväll ska vi bli fulla!" och fulla blev vi. Men det var en asnice kväll igår. OIAM, Finess och Ivory körde ju live, och fan vad bra de killarna är. Så himla himla bra. Mest nöjd är jag över att äntligen ha fått se Ivory live. Han blev ju årets artist här på bloggen om ni minns det? 
 
Men 300 bilder blev det tillslut. 300 bilder som jag nu måste sätta mig och gå igenom, och publicera på diverse sociala medier. Sen bär det av ut igen, men ikväll SKA jag vara nykter.
 
Bjussar på en färdigredigerad bild innan jag fortsätter. Fy vad det är roligt att fota, det är liksom min grej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback