Fredag!

Goodmornin guys!

Igår var en intensiv dag minst sagt. Vi gjorde en peppövning i skolan som seriöst tog död på mig. Det handlade om att folk fick bomba en med pepp och man fick inte säga ett ord tillbaka. "Du har det största modet jag sett" var en av alla meningar som fastnade. 
Sen fixade jag en intervju som ska upp idag. Måste bara fixa om lite. Och sist men inte minst så hamnade jag på videorelease med en tjej som jag gick hiphopfabriken med. 

Det var ju Cleo och massor av andra som hade release för tagga ner remixen. Videon släpps idag och jag kommer skriva om den direkt! För den var mord ska ni veta. Mitt Norrland vet hur man levererar. 

Nu ska jag mysa vidare med min kaffekopp på bussen och kämpa mot sömnen. 

Ha en fin dag! 




Kommentarer
Postat av: Oslofru

Hoppas du får en underbar helg! :)

2015-01-23 @ 10:29:45
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback