En blogglista om 2014

Jag skulle vilja skriva ett helt inlägg om 2014 och allt vad året gett mig. Men det skulle vara som att skriva en bok. Tur att man ibland hittar listor som kan förklara i kortare form!
 

Beskriv året med tre ord.
Spännande, händelserikt, lärorikt!


Bästa köpet?
Enkelbiljetten till Stockholm!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Oj vad svårt. Finns så många.
Labyrint - Chilla lide
Ivory - Andreas Kleerup
Kid Ink - Show me
A$ap Ferg - Shabba
Piraterna - Astma
Earl Sweatshirt - Chum
Houman Sebghati - Vem e Homan

Plus en massa massa mer som jag inte orkar skriva upp, väärsta musiktönten remember?

Vem har du umgåtts med mest?

Melika, Mariella, Bella och typ Amir, hehe.

 
 
 
 

 

 

Har du blivit bättre på något?
Jag har blivit bättre på mycket! Att stå upp för mig själv, var värsta mesen innan man nu kan jag åtminstone säga ifrån när folk beter sig illa mot mig. Har blivit bättre på att tro på mig själv, och mitt projekt (bloggen). På tal om det så har jag blivit bättre på att blogga! Har blivit bättre på att fota också, tyckte jag att några sa!

 
 
 


Vad var extra dåligt med året?
Hade det rätt så tufft känslomässigt under hösten då jag hade svårt att hitta bostad, samt tvivlade väldigt mycket på mig själv och det jag höll på med. Men sen började jag i världens finaste klass, och senare så hittade jag bostad hos min bästa roomie C, så allt löste sig tillslut.


Vad var extra bra?
Att jag utvecklats så mycket, att jag lärde känna världens bästa vänner, att jag träffade så många nya människor, att statistiken 3 dubblats på bloggen, alla konserter, alla releasefester, allt allt allt!

 
 



Lärde du känna några nya människor?
Ja oj herregud, har nog aldrig lärt känna så många nya människor på ett år som under 2014. Har dessutom lärt känna många av mina favoritartister inom svensk hiphop, eller iallafall träffat de flesta och det är jag sjuuukt glad över. 

 
 
 
 
 
 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Flyttade 120 mil ensam, var gäst-instagrammare i kärleksattacken!

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla konserter, alla fina människor jag träffat, all pepp jag fått, min fina klass, min fina roomie, mina älskade vänner, alla konserter jag varit på, alla releasefester jag hängt på, åh kan fortsätta i dagar.


Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Har inget jobb egentligen, men det har gått fett bra i skolan! Att börja PV har verkligen hjälpt mitt projekt. Plus att jag gjort min första intervju, det är väl egentligen den största framgången!

 

 

Största framgång på det privata planet?
All självutveckling som sagt, plus att jag lärt mig acceptera att det ok att vara ensam. Man behöver inte stressa fram kärleken, den kommer när den kommer! Jag har även äntligen börjat se ett värde i mig själv och lärt mig att jag duger precis som jag är. Har gått från självdestruktiv till att tycka om mig själv!

 


Vem saknade du?
Min älskade familj och fina vänner uppe i norr!

 
 


Har du haft ett förhållande under 2014?
Nej det har jag inte, men varit kär? svar ja


Vart reste du under 2014?
Stockholm, Kiruna, Norrköping, plus en sväng i Riga.

Vad var din största tabbe 2014?
Att inte hitta jobb och bostad INNAN jag flyttade.


Vilka ser du som de största händelserna under året?
Största och största vet jag inte. Men de roligaste har varit Galagowears kryssning, I skuggan av betongen, Redlinekryssen osvosv. Sen har jag lärt känna/träffat ett gäng coola hiphopmänniskor genom månaderna och det är stort för mig! 

 
 
 
 
 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Bli bättre på marknadsföra mig själv, samt resa mer!


Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Jag hoppas att 2015 blir ännu bättre!


Vad kommer du sakna från 2014?
Inget alls hoppas jag!


Vad önskar du att du gjort mer?
KÄMPAT för mina ideer.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och konsertbiljetter, haha!

 


Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Växa ännu mer som bloggare OCH person!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback