Bloggframtid och nyårslöften

Goddagens!
 
Jag har ett bra tag funderat på vad exakt mina nyårslöften skulle vara. Jag hade tänkt ha de klassiska "sluta röka, gå ner i vikt, blablabla" men såna löften passar inte mig längre. Jag behöver sätta upp konkreta mål, helst som har med bloggen att göra. Men vad vill jag då ha för mål? 
 
1. Jag vill fixa min design, då detta bara skulle vara en tillfällig. (Sen slutet av augusti, haha)
2. Jag vill ha en logga som jag kan trycka upp på kläder, använda på bilder osvosv.
3, Jag vill minst ha dubblat statistiken på ett halvår!
4. Jag lovar mig själv att aldrig tappa rutinen och fokuset på det jag gör. (det har hänt alltför många gånger)
5. Jag vill resa runt på olika platser i Sverige och hitta på feta grejer till bloggen.
 
Ser ni mitt största problem här? 90% av mina mål kostar pengar.. Pengar som jag inte har, men som jag försöker spara till. Undra hur öppna ni läsare skulle vara på att hjälpa mig? 
 
Anyways nu måste jag gå ut och ta morgonciggen innan min kropp får totaltspel. Bjuder på en bild + dagens låt tills nästa gång! Dagens låt är en låt som spelas minst 5 gånger per dag på min Spotify.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback