Att tänka med trött hjärna

Hello guys!
 
Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterade alls igår men jag kom inte in på bloggen. Eller jo, jag kom in men av någon anledning kunde jag inte skriva nya inlägg. Det är ju dock inte mitt fel att blogg.se strulade. Haha!
Men idag är jag back on track och på bättre humör än nånsin. Jag har verkligen fått sparka igång min tänkarhjärna precis då jag fått en asfet intervju bekräftad för bara 10 minuter sen. Jag vill inte avslöja vem det handlar om för då är det inte lika roligt, men jag vågar lova att ni kommer tycka det är ASFETT! För det tycker jag, och jag sitter i princip och studsar i stolen för tillfället. Men mina tankebanor är inte på topp riktigt än, för jag har haft rejäl sömnbrist inatt. Jag har inte sovit hemma, vi kom hem sent igår och dessutom har jag vaknat 20 gånger under natten. Så imorse vinglade jag ner till bussen halvt i sömnen och fick hälla i mig äckligt Pressbyrånkaffe i farten till skolan. Dessutom har jag varit nervös över den här asfeta grejen som ska hända hela natten, kan vara därför sömnen strulat. Men nu är det bekräftat att det KOMMER att hända.
Ser ni vad man kan åstadkomma bara med vilja? Jag har kommit sjukt långt på bara 9 månader och längre kommer det bli.
 
"Ambition sa: Tänk stort, dröm större"
Glöm aldrig det mina vänner. Ni kan lyckas med vad ni vill bara ni har vilja!
 
Nu ska jag upp i klassrummet igen och sätta igång tankeverkstaden.
 
Ha en fortsatt fin dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Madson

Vad peppigt! Grattis!

Svar: Tack!! :)
Erica Ödalen

2015-01-15 @ 14:28:20
URL: http://www.MadsonArt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback