As we enter

Fys*tan vad jag inte är bakis idag! Och vet ni hur skönt det är?
Det enda jag vaknade upp med var lite huvudvärk, men det är nog mer på grund av sömnbristen. Jag tror att jag ska sluta dricka ett tag faktiskt. Jag måste liksom spara så pass mycket pengar just nu så alkoholen är en onödig kostnad. Så ikväll blir det nykter utgång med mina pinglor. Vi ska till Society igen.
 
Igår hände något med mig. Det var som att någon gav mig en käftsmäll och helt plötsligt kastades jag 7 år tillbaka i tiden. Till den tiden då reggae var det bästa jag visste. Då när jag sprang runt i rastabyxor och blastade Marley-familjen överallt. Haha allt jag gjorde var typ i rastafärgerna. Och igår började jag lyssna på alla de där låtarna som jag drogade förut. Reggae är en riktigt bra genre, no doubt. Måste börja lyssna mer på det igen!
 
Här är en av låtarna jag hittade:
 
Aja ha en fortsatt fin lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback