Älska söndagar

Alltså söndag måste vara den bästa dagen på veckan nästan. Man får liksom lata sig hur mycket man än vill. 
Jag har bara legat i sängen hela förmiddagen och bläddrat runt på Facebook osv. Så himla skönt.
Och snart ska jag iväg till min morfar och äta middag, och kanske köpa med mig lite godis hem sen. Det är ju trots allt söndag!
 
Det var riktigt roligt igår. Vi började dagen med lite mat på Fridays och fortsatte sedan till Society. Det var så himla bra musik och bra vibbar hela kvällen, och shit vad vi dansade. Älskar att gå ut och bara släppa loss ett tag. Vi firade ju Mariellas syster igår, som fyllde 40!
Efter Society så hamnade vi på Vardagsrummet, jätte längesen jag var där sist så det var kul. Men musiken hade kunnat vara bättre. Mycket bättre. Well, kom hem efter 4 nångång eftersom mina bussar går fett sällan på nätterna men det gjorde inte så mycket. Fick lite ensamtid till att bara lyssna på musik och tänka på allt möjligt. 
 
Nåväl, nu ska jag börja göra mig klar och sedan smita ut i snön!
Ni ska även få den bästa söndagslåten någonsin av mig! Haha älskar denna. VARJE SÖNDAG ASSÅ!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback