Alla dom himlar

I'm so sorry guys!
 

Det var inte meningen att sova så här länge. Absolut inte. Men jag har sovit på så konstiga tider hela veckan. Vilket har sina anledningar. Jag försöker hålla kontakten med någon som är väldigt långt borta bland annat. Det har funkat hittills, men det är ju min sömn som tar stryk. Totalt värt det dock. Det känns som att jag hittat nåt verkligt. Jag har gjort något som jag aldrig trodde att jag skulle göra igen. Dvs delat med mig av mina känslor för en människa, som dessutom 10 sekunder senare klev på ett plan som gick till andra sidan jorden. Och att det gick åt motsatta hållet än jag förväntade mig är ju bara fantastiskt. Så här har jag suttit varje kväll med Frank Ocean i öronen och ett leende som skulle knocka solen.
 
Men mer om det kommer ni tyvärr inte få. Tycker inte att sånt hör hemma i min blogg egentligen. Haha! Det blir för privat. Idag ska jag iallafall till Society med mina ladies. Society är en bra klubb, jag gillar den. Och DJ Melika gör ju saken så mycket bättre med sin musik. Eller hur? Klicka här om ni vill läsa mer om eventet!
 
Nu ska jag klä på mig och gå ut på balkonget en sväng. Puss & Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback