1 Januari 2015

Jahapp, då började väl det nya året då! Och här sitter jag och funderar på om jag hade några nyårslöften. Det hade jag kanske, lär väl komma ihåg dem snart isf.
Jag hade en bra nyårsafton iallafall. Först middag, fick smaka på persisk mat för första gången i livet och gott var det. Sen stack vi vidare till Mosebacke (eller Södra teatern för den som säger det). Det var rätt mycket folk och bra musik. Vi sprang upp och ner mellan rummen säkert 20 gånger under kvällen. Och full blev jag, kan jag garantera er. Jag var full fortfarande klockan 12 idag när jag vaknade. Träffade bara ett bekant ansikte igår faktiskt, antar att alla andra man kände var någonannanstans i den här stora staden. Men jag hade ju redan bästa sällskapet så det gjorde ingenting!
 
Och vet ni vad det allra bästa är? Jag hann inte ens bli bakis idag. För när jag vaknade första gången vid 7 så sprang jag upp och drack massor med saft och tog ipren. Så jag mådde prima nästa gång jag vaknade!
 
Nu ska jag däremot leta upp någon bra film att stirra på i min ensamhet, sällskap sökes!
 
Vi hörs imorgon, puss på rumpan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback