Suverän kväll

Jag är såååå trött idag, men det är värt det. För det var så jävla kul igår. Innan vi kickade igång kvällen så blev jag stört nervös. Jag fick ansvar för kameran HELA kvällen och fick då lite press på mig. Det var ingen lek att ta bilder på folk inne på Society igår, för stället var packat med folk. Jag fick kriga mig fram genom folket och ta så många bilder jag bara hann. Tyvärr var det inte många som ville vara med på mingelbilder, men några stycken fick jag ihop. Träffade även på en massa vänner och bekanta under kvällen, många av dem var det längesen jag träffat faktiskt. 
 
Kvällen varvades mellan att ta bilder, dricka drinkar och dansa. Och jag tycker att jag lyckades suveränt på alla fronter. Lyckades även boka in ett spännande "möte" med en artist nu till veckan. Vi får se om hen kommer ihåg det bara, hen var rätt full igår. Haha! 
 
Melika är jättenöjd med bilderna jag tog igår. Vilket är det viktigaste. Men det betyder även väldigt mycket för mig att hon är imponerad! Foto är absolut något som jag vill lära mig mer om, och fortsätta med.
 
Nu ska jag ut på en cigg!
 
Ha en lugn och skön söndag people.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback