Snurrade in som en tornado

Rubriken talar verkligen klarspråk just nu. Jag känner en massa saker som jag inte borde känna. Jag har inte känt så här på ett bra tag nu, inte så här snabbt iallafall. Jag har liksom fallit handlöst rakt ner i famnen på någon. Och jag var helt 100% säker på vad jag ville fram tills igårkväll. Nu är jag mer förvirrad än någonsin. Är det verkligen värt att ta en så här stor risk? Att lämna landet för att träffa någon. Det känns värt det i hjärtat, för jag tror vi har något äkta. Men jag är så himla dålig på att förklara känslor så jag vet inte hur världen ska förstå mig. Det pågår ett kaos inom mig just nu. Känslor som krigar mot varandra. Jag vill bara att någon ska se det från min vinkel och förstå varför jag vill göra det här. Som det ser ut just nu så kommer jag göra det här, inte bara för en saks skull, utan för att jag vill se världen också. Det finns många saker som spelar in i det här. Jag vet bara inte hur jag ska förklara. För det är så jävla svårt att ens tänka tanken på att släppa taget om något som gör en så jävla lycklig. 
 
Kalla mig dum, om ni vill. För det är väl det jag är.
(Ursäkta inlägget, men jag behövde ventilera, och jag kan inte ventilera i tal till någon.)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fint skrivet!! Följ ditt hjärta gör de som känns bäst för dig så blir det nog bäst! //Din hämliga beundrare ;) 😘

2015-02-03 @ 13:55:32
Postat av: Anonym

Mycket fint skrivet!! Följ ditt hjärta gör de som känns bäst för dig så blir det nog bäst! //Din hämliga beundrare ;) 😘

Svar: Haha har jag en sån också? Fan va nice ;)
Erica Ödalen

2015-02-03 @ 13:55:33
Postat av: Viktoria

Vänta va? Vars tänker du ta vägen? :O Kom ner nu, har tydligen missat massor!

Svar: Jaa jag ska till Thailand om en månad, men ska klämma in Gbg nånstans också! :)
Erica Ödalen

2015-02-03 @ 21:53:39
URL: http://vickysteez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback