På bättringsvägen

Woho jag börjar bli frisk!
Jag tror att två dagar hemma i en varm säng + 200 glas citronsaft var bra för mig. För även om näsan fortfarande är täppt som ett stockat avlopp så är huvudet mycket piggare. Och vädret gör saken ännu bättre!
Så idag försöker jag hitta en bra anledning att trotsa sjukan och gå ut i solen. Behöver man ens en ursäkt? Haha.
 
Vet ni vad homies?! På fredag ska jag få göra något som jag velat göra i 2 års tid. Jag ska få gå på KINGSIZEGALAN! Jag är så jäävla excited. Att jag dessutom får gå med mina tjejer + en gammal vän är bara ännu bättre. Åh jag är så förväntansfull. 
 
Nu känns det som att jag bara sitter och ordbajsar igen, så jag bjuder på en inspirationsbild + min "good feeling" lista från Youtube. 
 
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback