Let's go around the world.

Godkväll peepz.
 

Den här dagen har varit helt snurrig. Inte på ett dåligt sätt dock. Jag sov sjukt länge imorse, men det får man på söndagar. Sen så har jag hängt lite hos morfar och ätit mest. Det kanske verkar som en lugn dag men i min skalle har det varit kaos. Jag har tusen saker att tänka på just nu. Och imorgon börjar allt fix. Så förhoppningsvis lugnar sig mitt sinne när jag fått lite gjort. Busy lady ya know.
 
Jag är fett trött just nu iallafall, och klockan är inte ens 8 på kvällen haha! Men no sleep for the wicked. För jag ska hänga i Skype lite med min fina, och sen spendera resten av kvällen med lite filmer och sånt. Bästa söndagsnöjet. Får väl se hur sent det blir. För som sagt så ska jag upp tidigt imorgon och fixa en massa grejer. Åh jag är så excited! Jag taggar från Sverige om en månad och jääävlar vad skönt det ska bli.
 
"Sometimes the wrong choices, takes us to the right places"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback