Kingsizegalan 2015!

Vet ni hur länge jag har velat uppleva detta? Sedan jag startade min blogg så har jag längtat till detta. När jag officiellt startade Skitsamma.nu, så sa jag till mig själv "2015 ska du vara på Kingsizegalan Erica, och folk kommer veta vem du är." Och tänk att det blev så. Tack vare min överfina vän Melika så fick jag gå! Dessutom fick jag gå med VIP-band. Det här känns helt sjukt. Och galan var så JÄVLA bra. Tyvärr kan jag inte säga att höll med i många kategorier, men alla var värdiga vinnare på olika sätt. Blackmoose vann iallafall Årets DJ tredje året i rad, Galagowear fick Årets streetwear för tredje året i rad, och Ametist vann Årets original. Patham tog hem Årets genombrott, så jävla nice! Resten av vinnarna kan ni förmodligen se på Kingsizemagazine.se om ni missade galan igår.
 
Nu ska jag upp ur sängen och vänta på att Amanda vaknar, haha hon förtjänar fan att sova. Höll henne vaken i ganska exakt ett dygn igår!
 
Bilder kommer när jag kollat igenom dem på luren, tills dess får ni en på mig och min älskling Mariella!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback