K thx bye

Godmorgon sunshines! (fast morgonen är slut.
 
Jag vet att jag är segis på mina lediga dagar men jagbaesån. Jag kan inte kliva upp tidigt om jag inte absolut måste. Haha! Jag fungerar bäst om jag får sova till 11 minst. Vaknade väl vid den tiden idag, men har inte haft orken att kicka igång datorn förrän nu. 
 
Jag hade planerat massor med saker som jag ska göra idag, men idag är jag inte lika motiverad. Fast jag ska iallafall orka ta mig till polisen och hämta ut mitt pass innan de stänger. Sen ska jag väl fortsätta söka lite jobb och sånt. Jag har börjat söka jobb på förskolor faktiskt, känns som att det skulle passa mig. Så förhoppningsvis får jag nåt snart. I need the extra cash ni vet.
 
Vi hörs på ett tag, måste fixa mig och sånt tråkigt nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback