Inte backa bakåt

Godmorgon!

Vet ni? Jag tog fel på dag igår. Så jag åkte till skolan helt i onödan. Det var idag jag hade handledning så fick kliva upp tidigt idag igen. Tur jag hade någon som ringde mig imorse, annars hade jag sovit för länge. Haha.

Så idag står handledning på schemat och sen resten av dagen ska jag lägga upp lite nya delmål och sånt där kul. En heldag med projektet helt enkelt! Det borde gå rätt bra, för jag är på bra humör idag. Dessutom är det sol ute. Mina ögon är inte riktigt vana vid ljuset än men det kommer. Vet ni vad förresten? Mina ögon skiftar färg, i solljus har jag ett blått och ett grönt öga. Hur coolt?! Så där random fakta på morgonen. 

Vi hörs snart! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback