Huvudvärkens mamma

Godmorgon folket!
 
Jag är helt död i mitt huvud idag. Varför? Jo för att någon ringde och väckte mig klockan 8 imorse, så jag inte kunde somna om igen. Plus att jag drack vin igår, kaos. Lyckades slumra till igen vid halv 10 och sen blev jag väckt av ett Skype samtal, inget dåligt dock. Mest mysigt faktiskt.
 
Igår var jag på 60 års kalas hos min morfar, åt gott och drack alldeles för mycket. Sen stack jag vidare till Society och mötte upp mina brudar. Vi dansade nonstop hela kvällen och hade hur kul som helst. Som vi alltid har i och för sig. Vi avslutade kvällen på något mathak, kommer inte ihåg vilket, men maten var fantastiskt god just då iallafall. Synd bara att en av mina brudar blev av med sin telefon på vägen till tuben. Så jävla lågt att sno någons telefon så där. Usch.
 
Aja, nu ska jag Skypa med en söt, sen iväg till morfar på middag igen. Vi får väl se hur det mås där borta idag. Haha!
 
Puss så länge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback