Hold you down

Alltså idag mår en så jävla bra! (minus värk i ryggen)
Jag har många anledningar att må så här idag! 
 
1. Imorgon kommer en gammal homie till mig och hänger en hel vecka!
2. KINGSIZEGALAN!
3. 10 dagar till Thailand!
4. Har bästa musiken i öronen haha
 
Dock så har jag en del att göra idag. Måste städa och tvätta kläder innan jag får besök. Men det kommer gå hur lätt som helst idag känns det som. Sen ska jag möta Melika i stan lite senare. Vi ska kolla runt lite på kläder osv. Ber till gudarna att mina byxor hinner komma! För isåfall kommer jag vara kattens mamma imorgon, haha! Oj vad fel det kändes att säga så om sig själv. 
 
Men vet ni? Jag har hört rykten om att en riktigt tung snubbe ska släppa låt idag, så jag hör av mig snart :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback