Happy valentine!

Hi guys!
 
Jag brukar inte fira alla hjärtans dag. Förutom med familjen. Och idag så har jag inte ens min familj här. Men det gör inget. För idag är första gången som jag tänker fira alla hjärtans dag med mina fina vänner! Sen så har jag ju någon speciell i tankarna, synd att jag inte kan träffa hen bara. 22 dagar kvar bara.
 
Annars så ska jag iväg till min morfar på någon timme och fira honom. Han fyllde 60 år igår så de bjuder på mat och så idag. Det blir nog att jag hänger där hela dagen idag. Sen ikväll så sticker jag ut med mina tjejer. Jag lägger ut eventet i ett eget inlägg om en liten stund. Först måste jag bara få i mig lite kaffe så jag blir människa!
 
Puss & kram på alla där ute. Hoppas ni får en dag sprängfylld med kärlek!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback