Godmorgon på er!

Det här med att bli väckt på morgonen är så himla mysigt. Jag brukar vara på så pissigt humör på morgnarna, men de senaste två dagarna har jag vaknat och vart på bra humör. 
Hade ingen skola idag iallafall, vilket jag glömde bort och klev upp klockan 8 för och allt. Smart chey 123. Men fick somna om igen i väntan på ett Skype samtal, så jag sov tills nu istället.
 
Idag ska jag äntligen ta tag i mig själv och skriva klart en grej som skulle kommit upp i fredags! Så jag lovar er att den kommer komma upp här senare ikväll. För jag har lite grejer att göra hemma också. Måste handla och städa i mitt rum. Sen så lär det väl bli någon timme på Skype igen. 
 
"If someone makes an effort to stay, let them stay."
 
Upptäckte igår att man ska kunna lägga in GIFs på Blogg.se, så jag blev ju tvungen att testa några på världens bästa Frank Ocean!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback