#eydåswerje

Nu är det klart mina vänner! Biljetten är bokad och humöret gick från 0-100 på 2 sekunder. 
Om ynka 23 dagar sätter jag mig på ett plan som tar mig till...THAILAND! Kan knappt fatta det själv. Jag har inte satt min fot utanför Sverige på 8 år. (Om man inte räknar diverse kryssningar som jag hunnit vara på) Men senast jag var på semester var nångång 2007. Så ni förstår min glädje va? 
Oroa er inte, jag kommer ta med bloggen och alla mina projekt dit bort. Så lätt blir ni inte av med mig! Haha.
 
Annars då? Jag har precis kokat kaffe och tänkte väl försöka varva ner mina nerver med någon serie eller så. Vet att jag varit sämst på att blogga de senaste dagarna men det är mycket i min skalle. Eller det har VARIT mycket i min skalle. Nu är allting klart och det är dags att varva ner. Det ska jag nog klara av, tror jag. Hoppas dagarna går fort nu bara. Och hoppas att jag inte går vilse på flygplatsen när jag väl kommer dit. Haha.
 
Vi hörs om en liten stund kompisar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback