Baksmällans mamma

Alltså hörrni, idag mår jag inte okej!

Jag drack vin igår, även fast jag vet att vin ger mig den värsta baksmällan på jorden. Smart tjej_93. Och jag har sovit som en galning asså. Vaknade typ vid 2 av att det ringde på Skype, och då trodde jag att klockan var typ 10 på morgonen. Haha. Helt borta i skallen kan man kalla det. Men ikväll kör vi igen! (Fast utan alkohol förhoppningsvis) Ska till Bunker bar, Melika har spelning där. Så ni som inte har något att göra kan ju pallra finstjärtarna dit vettja! 
 
Min mode idag är egentligen lugn och tystnad. Har suttit och lyssnat på själsrenande musik hela dagen. Och med det menar jag Frank Ocean, Linda Pira, Kumba och DC Grimsta typ (När vi går är ju helt magisk). Ska väl alldeles strax börja fixa mig. Ska möta Melika i stan kvart över 8. Och jag har inte ens bestämt vad jag ska ha på mig. Åh herreminskapare jag kommer få stressa i sista minuten som vanligt. 
 
Aja, dags att sparka igång mig själv. Vi hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback