Kaoz hela helgen

Hej vänner och ovänner!

Jag vet att jag varit borta nästan en hel vecka men det har sina anledningar. Det har hänt en hel del fucked up saker i fredags. Vad som hänt behöver vi inte gå in på, de som vet dem vet. Och så får det förbli. Allt jag vet just nu är att jag är säkrare än någonsin på mina egna känslor iallafall. 

Jag har iallafall hunnit tatuera mig. Det blev handen den här gången. Ont som satan gjorde det men resultatet blev tamamhetens mamma. Jag är mer nöjd än förväntat, kan typ inte sluta ta bilder på den haha! Sen har jag även hunnit hänga med mina favoriter hela helgen och druckit alldeles för mycket. Men sånt händer oftast när jag umgås med dessa människor.

Nåväl, ska inte sitta här och prata strunt så mycket längre. På någon timme får jag min dator och då ska de uppdateras mer. 
Ha en bra tisdag gullisar!

xoxo
Erica






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback