I trygga armar

Hej på er!
 
Jag har varit borta ett par dagar men det brukar bli så när jag kommer hem. Tre av mina favoritmänniskor kom och hämtade mig från flyget, och jag har hängt med dem sen dess. Skrattat och kramats i tre dygn ungefär. Älskar sånt. Och resan hem från flygplatsen var hur jävla rolig som helst. Skrattade så jag grät hela vägen. 
 
Imorgon är det dags för första drinken på ett par veckor. Jag ska dock vara väldigt försiktig med tanke på huvudet. Det är inte så bra om det händer något igen. Så jag svär på allt, jag ska vara försiktig. Och jag kommer vara i trygga händer hela kvällen törs jag också lova. 
 
Jag har missat lite musik medan jag varit borta som jag tänkte slänga upp nu.
På tal om musik, jag kan inte sluta lyssna på Yelawolf. Har insett först nu hur jävla bra han är. Fan att jag inte såg honom när han var i Stockholm. Dumma mig!
 
Vi hörs senare!
Bilden är från "I skuggan av betongen", hyllningskonsert till The Latin Kings, maj 2014.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback