Borta med vinden

Shululu!

Har ni saknat mig? Jag har ju varit off i några dagar. Låt mig förklara varför: i fredags hade jag onormalt mycket att göra. Jag stressade runt för att lämna in tidrapporter osv osv. Och på kvällen blev det utgång med en vän. Dock hemgång rätt tidigt, men det kan vara bra ibland.

På lördag blev jag upphämtad av några som jag inte träffat på år och dagar. Jag lovar att jag fick ett leende från öra till öra när jag såg dem. Så jag bestämde mig för att hänga med dessa människor resten av dagen,kvällen och natten. Och ja Gud så roligt vi hade, och vilka sjuka idéer har får ibland. Hade ju varit kul att få allt på film. Hahaha!

Nu vet ni iaf varför jag varit off. Sorry about that and errrthang :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback