Tappat det helt

Jag har funderat hela dagen på vad jag ska skriva. Hur jag ska skriva det. Och jag kom fram till att det bara finns ett sätt. Jag har tappat det helt. Jag kan inte förklara det på något annat sätt. Musiken som släpps hjälper för stunden, får mig att drömma bort allt det där som egentligen inte är rätt.
 
Jag åkte till Thailand. Det var den tabben jag gjorde. Men jag ångrar det inte. Jag hade the time of my life och skaffade 3 nya vänner när jag var där. Vad är då problemet? Jo jag tappade all min kärlek för bloggen, för jag la all den kärleken på en person istället. Jag vill inte gå in på detaljer men detta är ändå min blogg, vilket innebär att jag skriver exakt vad jag vill här. Passar det inte så kan ni sluta läsa. Jag gör inte detta för läsare, jag gör det för mig själv. Men just nu så vet jag knappt vem jag själv är. För all den kärleken jag gav bort har stannat där. Jag fick inte tillbaka lika mycket som jag gav. Och nu står jag här helt handfallen och vet inte vad jag ska göra. Jag har träffat min soulmate, det är det enda jag är säker på. Sen så var det tydligen inte meningen att jag skulle få vara med den här personen, men det är en annan femma.
 
Så förlåt att jag är helt off både här och på Facebook. Jag ser alla meddelanden jag får, och jag svarar oftast. Men sen kommer personliga saker ivägen och jag glömmer bort alla saker som ni ber mig om. För just nu så svämmar jag över av känslor och det har varit på det här sättet i 3 veckor snart. Jag försöker plocka ihop mig själv med all den kraft jag har. Men varje dag så ramlar jag isär igen. Jag vill inte vara så här brutalt ärlig men jag känner att jag måste. Annars kommer jag aldrig läka. För jag vill inte spela något falskspel mot er som faktiskt klickar in här varje dag. Ni ska veta att ni är guldvärda och jag uppskattar verkligen att ni läser. Men det är svårt just nu. Jag vill för det mesta ingenting. 
 
Imorgon ska jag kriga mig till skolan iallafall, även om det känns motsträvigt. För jag måste. Han fick mig att vilja ta tag i mitt liv på riktigt, och jag vill fortsätta på det spåret. Jag måste bara få återhämta mig. Och jag ville att ni skulle veta det.
 
Hoppas ni alla får en fin vecka! Och jag ska försöka uppdatera er så mycket jag bara kan. Puss och massor med kramar på er! Bjuder på en bild på min fina familj, det enda ljuset i mitt liv just nu.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback