Sover som en åsna

Det blev ovanligt sen update idag. Men vet ni varför? För att det är något allvarligt fel på min sömn. Jag sover 2 timmar, sen vaknar jag, sen sover jag 2 timmar till och ja ni fattar. Däremot så fattar jag inte varför. Är det någon som vet om det typ är otur att ha två drömfångare i samma rum eller nåt? För drömfångare brukar fan få mig att sova bättre, inte sämre. Jag köpte ju två stycken i Thailand. Den ena skulle jag lämna där borta som en present till en vän men den råkade hänga med i resväskan. Haha! Sen har jag ju en tatuerad på benet också, så egentligen sover jag med 3 stycken. Ojoj.
 
Nu är iallafall min plan att dricka upp mitt älskade kaffe. Sen ska jag kasta mig ut i springspåret en timme ungefär. Jag har börjat droppa i vikt sen några veckor tillbaka, och jag vet inte om det är bra eller dåligt. Det känns som att jag inte gör någonting för att gå ner, men ändå så har jag tappat 4 cm runt midjan. Oh well, vi får väl se. Börjar jag må dåligt så vet vi ju att det är något galet. Haha.
 
Jag skriver sen, nu måste jag börja röra mig.
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback