Söndag söndag på väggen där

Hej allihopa!
 
Här ligger jag inbäddad i min säng och klockan är bara 8, hallå i kiosken liksom. Vad hände? Jag var jättepigg imorse när jag vaknade. Så jag fixade mig i lugn och ro osv innan jag skulle dra till morfar. Satte mig där och åt lite mat osv, och så mitt i allt var det som att någon knockade mig totalt. Så hela bussresan hem satt jag bara och stirrade ut som en zombie. Och nu ligger jag helt död här i sängen och pratar lite med min saknade familj.
 
Annars så håller jag tummarna på jobb i veckan. Iallafall några dagar. Och sen till helgen ska jag dra en utgång med brudarna. Har inte varit ute och festat sen jag kom hem. Vilket är en månad sen. Shit vad tiden går fort när man har "roligt". Haha! Ska bädda in mig i alla mina 3 täcken nu och kika någon film. Köpte med mig godis hem också, så tjockisen ska trycka i sig det. 
 
Vi hörs imorgon guys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback