Skitsamma.nu fyller 2 år

Egentligen så fyllde min blogg 2 år den 24e Mars. Men som ni alla vet så hamnade jag i en svacka när jag kom hem. Så jag la allting åt sidan, inte med flit det bara hände. Men idag så insåg jag att detta måste uppmärksammas. För det har hänt så himla mycket det senaste året, och just nu så sitter jag här och skriver samtidigt som jag nästan kräks av excitement (glömde vad det heter på svenska haha)
 
2014 har varit ett helt fantastiskt år för mig, och min blogg. Jag har lärt känna hur många nya människor som helst. Fantastiska människor. Jag har varit på fler spelningar, och tagit mer bilder än jag kan räkna. Jag har träffat människor som hjälpt mig på olika sätt, men även människor som satt hinder för mig på många sätt. Jag har utvecklats så himla mycket som människa, och jag har gjort saker som jag aldrig skulle vågat tidigare. Det är tack vare dessa fina människor som jag har runt omkring mig. Människor som vill stötta och hjälpa mig i allt här i livet. Jag är så jävla glad över att jag kommit så här långt. Från att inte ha något hopp om livet alls, till att stå här mitt i min drömvärld och knappt fatta vad som hänt.
 
Men inget av det här hade varit möjligt om jag inte flyttat ner till Stockholm, inte heller om jag inte lärt känna min bästa Melika! Att jag fick lära känna henne är nog det bästa av allt. Hon har varit en sånt stort stöd för mig i det här! Jag är så glad över att jag skrev till henne den där kvällen, även om stämningen var fett awkward till en början.
 
Skitsamma.nu fyller 2 år. I två år har jag hållt på med det här. Det här som jag älskar mest av allt. Och nu sitter jag här och bläddrar igenom bilder och känner en enorm stolthet över det jag åstadkommit. Fyfan vad jag är bra och fyfan vad jag är stolt över mig själv. Ett stort tack till alla ni där ute som tror på mig och det jag gör. Jag skulle aldrig stå här idag utan ert stöd. Ni är bäst!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja

2015-04-08 @ 14:33:20
Postat av: JNL

Grattis! :D

2015-04-08 @ 18:05:51
Postat av: Anonym

kan jag få din kik

2015-04-15 @ 18:18:28
Postat av: Anonym

kan jag få din kik

Svar: Skriv på Facebook om du vill något anonym :)
Erica Ödalen

2015-04-15 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback