Psykos

Godmorgon!

Idag ska bli den här dagen då jag tar tag i allt. Ska styra upp lite småsaker. Känns som att jag måste ta tag i det här nu innan jag förlorar det sista jag känner kärlek för i livet just nu. Min kära blogg såklart.

Jag har fått sova hur mycket som helst inatt. Utan mardrömmar till och med. Ändå är jag trött? Haha. Känns som att jag hade kunnat sova 12 timmar till typ. Och påsarna under mina ögon liknar handväskor. Så grymt osexig. Men jag ska bara vara i skolan så vem fan bryr sig egentligen. 

Skriver mer på lunchen. Finns lite ny musik jag hittat osv.

xoxo
Erica 




Kommentarer
Postat av: Viktoria

Shu katt!

Svar: Ey du är!
Erica Ödalen

2015-04-28 @ 17:29:26
URL: http://vickysteez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback