Moodboard & storadrömmar

Så här sitter jag. Med datorn i knät och försöker skriva ihop en intervju samtidigt som jag bläddrar på Weheartit och blir kär i alla bilder. På handledningen i skolan så fick jag verkligen den sista knuffen jag behövde för att komma igång igen. Jag tänker leva life, även om det inte riktigt blev som jag tänkt.
 
Så vad vill/ska jag göra?
 
- Designa egna t-shirt för och med Svensk hiphop som bakgrund.
- Plugga till något helt nytt! (Hemligstämplat)
- Resa, resa och resa.
- Skaffa tusen nya tatueringar
- Gå på massor med feta hiphopspelningar
- Testa en helt ny linje av arbete!!!
- Skaffa tillbaka min septumpiercing.
...och massa massa mer. 
 
Men innan dess behöver jag hitta någon som vill göra allt det här med mig. Någon driven själ som brinner för något lika mycket som jag. Och någon som vill boka en spontanbiljett med mig och bara leva life på någon strand i ett par månader. Vart finns du? Come to mama :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback