#Madlady

Godmorgon!
 
Jag vaknade imorse med värsta lyckokänslan. Vet ni varför? Jo för att mitt paket från jordens bästa butik Madlady hade trillat i brevlådan! Jag beställde på Tisdag kväll och grejerna är redan här. Dessutom har ju Madlady typ världens bästa service också. Min nya favoritbutik? Ja! Den delar första plats med Junkyard. 
Så idag har jag lite nytt smink att testa på. Woho! Hoppas på mer jobb nu i fortsättningen så jag kan lägga en ny beställning snart!
 
Idag var väl tanken att jag skulle hänga med en killkompis. Men han har inte hört av sig än så jag vet inte vad som händer. Jag hade velat gå ut i solen någonstans och käka lunch typ. Men men, vi får väl se. Annars åker jag nog in till stan en stund själv. Känner att jag behöver komma ut lite.
 
Vi hörs om en liten stund mina vänner.
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback