Längtar efter lördag

Shululu friendos! (HAHA töntigaste hälsningen ever)
 
Jag har parkerat min söta rumpa ute på min balkong sedan jag vaknade imorse. Eller borde jag säga vår balkong med tanke på att jag inte bor ensam? Hehe. Jag har iallafall gjort det mesta här ute idag. Och jag tänkte nog ligga kvar här i solskenet ett tag och bara njuta av glädjehormonerna som skapas av solen. Sen tänkte jag ta en sväng ner till solariumet om ett tag. För min bränna börjar försvinna och det är icket tillåtet! Så varför inte sola naken på balkongen? Nja jag är inte så sugen på att grannarna ska se mig naken. Så solariet känns tryggare. Ska smälla på mig lite sololja innan jag går ner också så man får ännu mer färg. 
 
Jag längtar till Lördag ungefär så mycket så jag dör! Varför? Jo för min vän Melika har ju som sagt öppnat en ny hiphopklubb, och på Lördag är det Ladies night!! Hur spännande låter inte det? Och varför är jag så excited? Jo för att:
 
1. Jag får ta min första drink på en månad. (Har bestämt mig för att minska ner på festandet)
2. Jag har äntligen tagit det nödvändigaste beslutet i mitt liv, och på fredag händer det. Så på lördag får jag fira att jag äntligen svalde min stolthet och tog tag i det här.
3. Jag får träffa mina fina vänner som jag knappt ens pratat med sen 7e Mars.
 
Så det får gärna bli lördag nu nu nu.
 
Nu ska jag spana lite musik och så. Så vi hörs nog väldigt snart igen.
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback