Kvalitetshäng & terapisnack

Godmorgon & godnatt, haha!

Jag kom precis hem från min kära vän Bella. Vi körde på bästa kvalitetshänget igår. Hon hade finbesök hemma så jag kände mig väldigt peppad på att åka till henne. Därför blev det inget bloggande igår. Jag vaknade supersent, sökte massor med jobb, duschade och stack sedan direkt till Bagis. Så jag la bloggen åt sidan.
 
Vad hade hon för finbesök kanske ni undrar? Jo, lilla Pelle var på besök. En liten Amstaff/pitbull valp som var typ jordens gosigaste. Så jag fick kramas halva kvällen med honom. Vi hann även på besök hos en vän till Bella. Så det blev kvällspromenad med Pelle och sen ännu mer kvalitetshäng och lite terapisnack. Kvällen slutade med att jag däckade på Bs soffa, skönt att sova borta ibland. Även om jag bara fick 4 timmars sömn innan jag blev väckt av en väldigt exalterad valp. Haha!
 
Så nu ska jag faktiskt däcka ett tag igen. Ville bara informera om att jag fortfarande lever, så ni inte oroar er. Heheh.
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback