Ikväll skiter jag i allt

Hej mina fina!
 
Jag hade det grymt jobbigt igår. Var på ett möte som kraschade typ hela mig. Haha. Så jag bara låg under täcket hela kvällen och såg på Supernatural. Loggade ut från allt jag äger dessutom. Orkade inte med att se vissa saker. Sånt händer.
 
Ikväll ska jag iallafall ur för första gången på jag vet inte hur länge. Vet helt ärligt inte om jag känner mig riktigt redo för det än. Men jag måste tvinga mig ut nu. För mina vänners skull. Vill så gärna hänga med dem. Kanske jag får tänka på lite annat också. Med tanke på all skit som hemsöker min hjärna varje dag. 
Så vart bär det av ikväll? Till Staybar såklart. Det är Ladies night och jag har tänkt fixa upp mig ordentligt. Haha! Utseendefixerad? Jag? Absolut inte. Jag tycker bara om att se bra ut.
 
Tycker alla tjejer borde ta sig till Staybar ikväll, för gissa vad? Ni kommer in gratis!!! Klicka på bilden för att komma till eventet på Facebook :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback