Ikväll är vi kungar

Godmorgooon!
 
Idag är första dagen som jag känner mig riktigt taggad på livet sen jag kom hem. Det var över en tre månader sen som jag var på en riktig hiphopspelning (utan att gå hem i förtid). Men idag smäller det av igen! För jag har fått en biljett till avslutningen av turnen "Ikväll är vi kungar"! Jag är så peppad. För jag har inte sett mina älskade Ison & Fille sedan i Augusti nångång, och ni vet väl hur viktiga dom är för mig? Jag hoppas iallafall att ni fattat vid det här laget.
 
Sen efter det så ska jag ha kvalitetshäng med en gammal vän. Han tyckte att jag behöver komma ut och leva lite igen. Så jag kör bara! Haha. Vi ska vända upp och ner på Stockholm ikväll hoppas jag. Känner att jag behöver släppa ut lite undertryckta känslor.
 
Men dagen ska startas med att städa och diska lite. Finemang va? Jajjomen.
Vi hörs på en liten stund!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback