Igår var vi kungar

Jag behövde verkligen en dag som igår. En hel dag där jag kunde släppa allt som plågar mig och bara fokusera 200% på det jag älskar. Musiken. 
Ison & Fille gör magi, Petter, rosh och namo likaså. 

Bara sekunder in i spelningen var jag helt fast. Med ingen som helst kontroll över mina känslor. Rosh och hennes karma fick mig att känna mig störst bäst och vackrast. För att några minuter senare sitta med tårar som sprutar när jag hör Veronica Maggios stämma på refrängen till Petters längesen. Känslorna gick som en berg och dalbana genom hela spelningen. Men det bästa var ändå när jag fick höra texten som födde min tatuering på nyckelbenet. Skrattande och samtidigt gråtande satt jag med handen på nyckelbenet och sjöng med till varenda rad. Helt inne i ett ögonblick som jag aldrig ville skulle ta slut.

Mitt liv räddades igår. Av mina hjältar. Ison & Fille, Petter, Lilla Namo och Rosh. Igår var vi kungar, och idag tänker jag fortsätta med det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback