If it's meant to be

Godmorgon!
 
Idag känns det som att en stor sten släppt från mitt bröst. Jag gav mig själv sinnesro igår. Och idag mår jag bättre än vad jag gjort de senaste veckorna. Jag insåg igår att man inte kan tvinga fram något, och att jag enbart slösat energi på fel saker. Så idag är ett nytt liv på ingång. För det har gått för långt och jag har tappat bort mina egna mål helt och hållet.
 
Jag sitter i en tom datorsal i skolan och bara ler för mig själv. Vi ska ha kurs i sociala medier nu och jag känner mig helt ärligt riktigt taggad. Sen så klockan ett så ska jag på en arbetsintervju och jag hoppas att det går så bra som jag vill. "Pressbilder" ska även tas snart och sen så ska en vän fixa upp en helt ny design här på bloggen. Det känns som att pusselbitarna börjar falla på sin rätta plats igen. Nu är det 100% fokus på karriär och inget annat.
 
Jag älskade mitt liv för 3 månader sen, och jag ska lära mig att älska det igen. För jag älskar ju det här. Jag älskar svensk hiphop och allt som hör till.
 
Nu kör vi!!
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback