Hemlängtan

Godmorgon på er!

Jag väcktes imorse av en massa oljud utanför huset. De håller på med nån sorts stambyten i husen och lever om utav fan. Så från typ 10 imorse fick jag vara vaken, ofrivilligt! Inte särskilt soft. Kanske bra dock, så jag inte sover bort hela dagarna. För idag så ska jag städa hela lägenheten. Vill vara snäll mot roomie då jag varit borta ett tag osv. Det är två veckor sen jag kom hem nu, jag börjar äntligen komma igång med livet igen. 

Planen från början var att sticka iväg igen snart. Men sen så kom hemlängtan. Längtan efter min familj. Jag har inte sett min mamma eller mina syskon sen december och det känns verkligen i själen. Jag måste åka upp dit. Så när skattepengarna trillar in så kommer jag åka direkt känns det som. Inte tåg den här gången dock. 

Nu ska jag fortsätta njuta av solen en stund innan jag måste börja städa, så vi hörs senare!

xoxo
Erica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback