Get over it

Shululu! 
 
Vaknade imorse med en känsla av välbehag. Jag vet inte vart den kom ifrån men den var där. Jag antar att jag kanske behövde dem här dagarna till att fucka ur och släppa lite på mina gränser. Men nu är det tillbaka till verkligheten som gäller. Ikväll ska jag jobba, så jag får ihop lite pengar och kan sticka iväg igen snart. Helt ensam den här gången. 
 
Jag är fortfarande i lite känslomässigt krig med mig själv, men jag ska ta tag i det här nu. Någon måtta får det fan vara alltså. Dags att bygga upp det där livet som jag velat leva i över ett år. Haha! Well ska duscha nu och sånt innan jobbet. Kan hända att jag stänger av min lur ikväll bara för att ta lite distans från allt. Men innan dess så har jag lite ny musik jag vill dela med er. Så hold on, jag är tillbaka snart!
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback