For Paul

 
Idag gjorde jag något som jag ångrar djupt. När jag loggade in på Facebook så hade Paul Walker publicerat en ny musikvideo. "See you again" framförd av Wiz Khalifa, med tillhörande video som sagt. De hade gjort något av en samlingsvideo av alla de bästa ögonblicken från Fast & Furious serien. Och jag grät. Gud så jag grät.
 
Ni får gärna tycka att jag är löjlig. Men Paul Walker var en av mina favoritskådespelare, och det tog på mig när han tog. Hur kan man bli ledsen när en kändis dör? kanske ni undrar. Ja det undrade jag med. Men det tog på mig iallafall. Nu vet ni.
 
Videon fanns inte att hitta på Youtube, men jag vill iallafall dela låten. Om ni vill se videon så kan ni gå in på Paul Walkers officiella sida på Facebook. Den finns där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback