Enormt driv

Godmorgon! 

Igår fick jag någon sorts utskällning av en killkompis och det hjälpte ta mig fan. För sen när jag kollade en av mina polares bloggar så vaknade mitt driv till liv igen. Jag är fan för bra för det här. Och jag har haft min månad av nedslagenhet nu. Det fkn räcker nu brääää! 

Så nu ska jag iväg på handledning i skolan. Ska prata lite nya mål med min handledare och meddela att jag ska söka till en ny utbildning. Vad det är vill jag tyvärr inte avslöja utan det får ni se när det blir aktuellt. Har fått ett astungt erbjudande av en person iallafall och jag ska fan genomföra detta! Kör vi tills att fucking dör vi!!!

Vi hörs på en liten stund!
xoxo
Erica 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback