Cry to me

Godmorgon!
 
Är ni laddade på livet idag? Tur att någon är det. Jag är mest trött och tom. Tom på det mesta. Så jag har bara suttit hela gårkvällen och morgonen och lyssnat på samma låt om och om igen. För igår så släppte Bob Marleys barnbarn en helt magisk låt. Det är nästan skrämmande hur lika röster de har. Hans röst är som en blandning av Bob och Damian. Jag är helt fascinerad av detta. Dessutom har de sjukt bra gener i den familjen för han är väldigt lik Bob också.
 
Aja, ikväll står det jobb på schemat iallafall. Tänkte gå ut till en början men jag orkar verkligen inte. Av många anledningar. Men ni som ska ut borde dra till Staybar. Min fina vän Melika öppnar klubb där idag! Dessutom kör OIAM, Finess, J-riz och Mxhxn live, så det kommer bli en dunderkväll. Ta ett glas för mig med!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback